سعید طامه بیدگلی

عید غدیر

دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۹ ب.ظ

این دومین سالی هست که عید رو کنار خونوادم و توی شهر خودم نیستم :(

هر سال همین عید بهانه‌ای بود برای دیدن همکلاسی‌ها و معلم‌های قدیم اما افسوس که سالی دیگر انتظار باید.

عید همه‌گی مبارک

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۱
سعید طامه بیدگلی

نظرات  (۷)

سلام

خوبه امسال این عید بهانه ای شد برای به روز شدن وبلاگتون...

ضمنن سخن امام علی(ع) هم قشنگ بود.

عیدتون مبارک.

پاسخ:
سلام
ممنون

سلام .

عیدتون مبارک.

امیدوارم زیاد بهتون بد نگذشته باشه دور از خانواده!!!!!!......

 

پاسخ:
سلام 
ممنون
من مخلصم
پاسخ:
به‌به
میبینم اینجاها نورانی شده
نگو سروش اومده
آقا من چاکرم
۲۳ مهر ۹۳ ، ۰۰:۴۲ ناصر باقری
سعید جان میگفتی من میومدم پیشت غصه‌هات رو پر پر میکردم  :)

بسلام

هتره اسم وبلاگتو عوض کن بذار تبریک اعیاد.....؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ:
نظر خوبیه
به غیر از تبریک بعضی وقتا تسلیت هم میگم
باید یه اسمی انتخاب کنم که جامع باشه
:)

سلام

اگه مناسبت  همه ی روزها رو توصیف کنی تقویم  اسم خوبیه ...!!!

سلام
واقعا متاسفم که امسال عید پیش خونوادت نیستی امیدوارم سال دیگه بتونی در کنارشون باشی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی