سعید طامه بیدگلی

سال نو مبارک

جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۵۲ ب.ظ

خیلی گشتم که یه متن خوب پیدا کنم و از کلیدهای ترکیبی Ctrl+c و Ctrl+v برای انتقالش به این مطلب استفاده کنم، اما دلم نخواست. دلم نخواست یه متن تکراری رو که شاید صد جا خونده باشین، اینجا هم بخونینش.

امیدوارم از خوشی‌های سال 93 لذت برده باشین و از بدی‌ها و اشتباهاتتون درس عبرت گرفته باشین.

واسه همه‌تون آرزوی موفقیت و خوشی فراوان توی سال جدید دارم.


پ.ن: اگه کاری کردم یا مطلبی نوشتم که موجب ناراحتی کسی شده ازش می‌خوام بذاره به پای جوونی و بی‌تجربه‌گیم و ازم دلگیر نباشه.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۹
سعید طامه بیدگلی

نظرات  (۱۳)

امیدوارم امسال سالی باشه که بین نویسنده وخواننده(ها)هم دلی وهم زبانی باشه:)

 

پاسخ:
بله
پ.ن یعنی چه؟؟؟ سعید عیدت مبارک
پاسخ:
پی‌نوشت
عید تو هم مبارک

عجب همدلی وهمزبونی ای شده:))

sadegi ghashange,hata dar neveshtar
jalebe,k har ki nazar mide,havasesh b hame chi hast,ella inke asan in post chiye daghighan

پاسخ:
تازه یه سری نظرات خصوصی هم هستن که وضعشون از اینا بدتره
in weblogo daresh gel begir
ye public chatroom bezan
b nazaram vase mellat jazabtar bashe

پاسخ:
فک نکنم کسی شما رو مجبور کرده باشه بیای اینجا و مطالب چرت من رو بخونی.

man b dar goftam ,divar beshnave
ghasde tohin b shoma ro nadashtam,k injuri jebhe migiri
khod dani

سلام سعید اقا

رفتار شما زشته که مخاطبای خودتونو زیر سوال میبرید و میگید وضع نظرات بده بعدشم اقای...یا خانم ... شما اصلا و ابدا لزوم نداره بیای به وبی سر بزنی که خوشت نمیاد بعدشم به نویسنده توهین کنی. درضمن سعید اقا اگه شما برا نظرات ارزش قایل نیسی لزوم نداره برا مخاطبات فضایی بذاری برا نظراتشون .مرسی

پاسخ:
فک کنم زشت‌تر از رفتار من رفتار شماس که هر بار با یه اسمی میای و نظر میدی.
با عرض پوزش نظرات شما پس از این تایید نخواهد شد.
زندگی همچنان ادامه‌ دارد!
زیاد درگیر اینا نشو !
سالنو هم مبارک
پاسخ:
:)
سال نو تو هم مبارک

چه خبره اینجا؟؟!!این دعواها به خاطر چیه!!

 ملت مثل اینکه عیدی بیکار شدن :)

 

:|
:|
:|
میگم سعید تو اینهمه خاطر خواه داشتی و ماخبر نداشتیم؟؟؟؟؟
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۰۶ سعید طامه بیدگلی
جواب کامنت بی‌نشان:

از تایید نظرات بی‌ربط (فقط از جانب شما) به موضوع معذورم.
سلام .
امیدوارم سال خوبی روشروع کرده باشین.
تاکی باید منتظر ادامه خاطراتتون باشیم؟؟
پاسخ:
سلام
ممنون
شما هم سال خوبی داشته باشین.
تاریخ دقیقش رو نمیدونم اما فک نکنم خیلی زود ادامه بدم.
باشه هرموقع شد بنویسین.
تازه قراربود عکسم بهش اضافه کنین ....
یادتون نره!!!!!
پاسخ:
حتمن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی