سعید طامه بیدگلی

فیلینگ اوسکول

شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۴۸ ب.ظ
نمیدونم چرا اینطوری میشه
هر ترم یه درسی هس که آدم رو شوکه میکنه 
چند ترم پیش نمره‌ی 10 از درس طراحی و تحلیل الگوریتم و این ترم نمره‌ی درس گرافیک کامپیوتری.
جالب‌ترین نکته‌ی این درس پروژه‌هاش بود. پروژه‌هایی که من اولی مینوشتم و بعضن به بچه‌ها میدادم و کمک‌شون میکردم. پروژه‌هایی که اگه توی نوشتن‌شون از خودت خلاقیت نشون بدی و نخوای از الگوریتم‌های کلیشه‌ای استفاده کنی به اوضاع من دچار میشی.

آخه چرا؟!؟!
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۶
سعید طامه بیدگلی

نظرات  (۷)

۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۸:۴۰ ناصر باقری
باید مثل من خلاقیت به خرج بدی و نمره کامل تمرین رو بگیری
و در عین حال پایانترم رو گند بزنی!

پاسخ:
کاش یه کم خلاقیت داشتم.

بازم 15

چرا بدترین نمره رو باید از درسی بگیری که انتظار بهترین نمره  رو ازش داری ؟!بعد معدلت به خاطر اون بیاد پایین:(

پاسخ:
فک کنم در مورد گراف صحبت میکنین :)

دقیقاً:(

آخه چرا؟!؟!

پاسخ:
اگه جواب سؤال‌تون رو پیدا کردین به منم بگین.

نمیدونم والا!!!

شما هم از گراف نمره بد گرفتین؟!

فک نکنم استاد با ما مشکلی داشته باشه و این نمره تلافی گند بازی هامون باشه(منظورم گند بازی خودم تومسابقه هست) ولی مطمئنم پایانترمم رو خوب دادم. در مورد میانترم  نمیدونم چون واقعا استاد برامون سخت گرفته بود.

پاسخ:
نمره بد من دور از انتظارم نبود.
گذشته دیگه. بیخیالش :)

آره بابا این همه بد شدیم اینم روش:)

معدل ترم 6 به درد میخورد که اونم  به درد نخورد:(

سلام 
خوبین؟
درستون تموم شده؟
خبری ازمطلب نیست؟نکنه رفتین سرکار!!!:)
پاسخ:
سلام
ممنون
تموم می‌شه :)
سلام ببخشید یه سوال ریاضی ازتون داشتم چطور میشه ازتون بپرسم؟
پاسخ:
سلام
سؤال ریاضی؟؟؟؟!!!!!
از من؟؟؟؟؟!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی