سعید طامه بیدگلی

آشغال

شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۴۰ ب.ظ
اونقدر عصبانی‌ام که نمی‌خوام بنویسم و اونقدر عصبانی‌ام که دلم می‌خواد بنویسم. اونقدر عصبانی‌ام که نباید چیزی بنویسم یا حداقل اینجا نباید چیزی نوشته بشه اما اونقدر عصبانی‌ام که دلم می‌خواد همه چیز رو همین‌جا بنویسم. تجربه‌ی نوشتن و انتشار توی این حال رو دارم اما باید جایی بنویسم که یادم نره چی گذشته و چرا گذشته. چرا باید اینجا بنویسم رو نمی‌دونم اما اونقدری عصبانی هستم که وقتی شروع به نوشتن کنم دیگه نفهمم چی می‌گم. از بازخورد تجربه‌ی قبلی و توصیه‌ی یکی از دوستان، ننوشتن در این حال بهترین کار است اما هرچه با خودم کلنجار می‌روم نمی‌توانم فراموش کنم. شاید این چند خط بی‌معنی و مفهوم مرهمی باشد بر این خشم، اما افسوس که در این حال نباید نوشت. حتا حوصله ندارم این متن رو دوباره بخونم و غلط‌هاش رو اصلاح کنم.

از این‌که مطلبی نامفهوم و آشغال توی وبلاگم می‌ذارم از همه عذرخواهی می‌کنم اما دلم پره، خیلی پره.
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۵
سعید طامه بیدگلی

نظرات  (۶)

سلام
اینطور که معلومه اصلا حالتون خوب نیست !!!
چقدر خوبه که شما با گذاشتن یه متن بی معنی اروم میگیرین 
کاش منم میتونستم این جوری اروم بشم.:(
سلام.
حالتون خوب شد؟؟؟
من قدم زدن تو هوای ازاد مخصوصا اخر شب ک همه جا ساکته و فضا برای فکر کردن مناسبه  بهتون پیشنهاد میکنم. واسه من که خیلی جواب می ده!!…
پاسخ:
سلام
بله
خیلی ممنون بابت پیشنهادتون
yani terekundi ba in poste jadidet
پاسخ:
واقعن یه پست چرت میتونه بترکونه؟
سعید بیا اتاق پیش خودم!
من خودم ارومت میکنم!
اصلا بودن در کنار من یعنی آرامش!
پاسخ:
بله بله 
حتمن مزاحم میشم
y chantaei ro k terekunde
:)
kholo chel shodan raftan pey kareshun
lol
واقعا چه حسی خوبی میده منم با نظرت و این کارت و این نوشته ات به کل موافقم.
فقط امیدوارم این عصبانیتت هر چه زود تر خوب بشه.ممنون که احساست رو با ما مراجعه کننده ها به وبت در میون گذاشتی.!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی